2016. nov 21.

Első bejegyzés

írta: Csodanyu
Első bejegyzés

Ma 1 éve, hogy megtudtam, babát várok.

Talán csak véletlen egybeesés, de ma szántam el magam egy számomra nagy lépésre. Indítok egy blogot.

Annyi mindent olvasok a neten a gyerekvállalásról, anyaságról, hogy úgy döntöttem, én is megosztom az ezzel kapcsolatos gondolataimat, tapasztalataimat. Nem írogatok fórumokba (na jó, néha kommentelek), inkább itt írom le a véleményem. Mert természetesen az nekem is van mindenről.

Néhány mondat rólam. Idén töltöttem be a 37. évemet. Alig több, mint 2,5 éve (jobb későn, mint soha), hogy megtaláltam a párom, aki a legjobb pár és apa a világon. A kisfiunk, Bence 12-én lett 4 hónapos.

Az elmúlt közel 2 évtizedben, mióta munkavállaló lettem, milliószor kérdezték meg, hogy mi vagyok, mivel foglalkozom. Mivel sokszor ez nem volt egyértelműen meghatározva, mindig csak összevissza beszéltem. Most nagyon egyszerű dolgom van. Végre először, hosszú idő óta meg tudom mondani, mi vagyok: ANYA. Sosem gondoltam volna, hogy ennek a mondatnak a leírásától valaha könnybe lábad majd a szemem...

Nos, rólam és a gondolataimról olvashattok majd itt.

Szólj hozzá